Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Графік особистого прийому громадян

Графік прийому громадян та платників податків керівництвом Головного управління ДФС в Івано-Франківській області

 

Прізвище, ім’я та по батькові, посада

Дні прийому

Години прийому

Столярик Ірина Михайлівна

начальник ГУ ДФС в області

кожний перший, третій понеділок місяця

14.00 – 18.00

Яцишин Віктор Антонович

в.о. першого заступника начальника

ГУ ДФС в області

кожний перший, третій понеділок місяця

14.00 – 18.00

Глушпенко Віктор Миколайович

заступник начальника

ГУ ДФС в області

кожний перший, третій четвер місяця

14.00 – 18.00

Захаріїв Ганна Михайлівна

заступник начальника

ГУ ДФС в області

кожну другу, четверту середу місяця

9.00 – 13.00

Зікрата Наталія Євгенівна

заступник начальника

ГУ ДФС в області

кожний перший, третій четвер місяця

14.00 – 18.00

  Графік прийому громадян та платників податків посадовими особами Головного управління ДФС в Івано-Франківській області

Назва структурного підрозділу

Дні прийому

Години прийому

Місце проведення прийому

Управління організації роботи

кожний перший, третій четвер місяця

14.00–18.00

м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20

Юридичне управління

кожну другу, четверту середу місяця

14.00–17.00

- // -

Управління податків і зборів з юридичних осіб

кожну другу, четверту п’ятницю місяця

09.00–13.00

- // -

Управління податків і зборів з фізичних осіб

кожний перший, третій четвер місяця

09.00–13.00

- // -

Управління аудиту

кожний перший, третій вівторок місяця

14.00–18.00

- // -

Відділ погашення боргу

кожну першу, третю середу місяця

09.00–13.00

- // -

Управління інформаційних технологій

кожну першу, третю п’ятницю місяця

14.00–17.00

- // -

Оперативне управління

кожний другий, четвертий четвер місяця

14.00–18.00

- // -

Управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів

кожний перший, третій понеділок місяця

14.00–18.00

- // -

Управління по роботі з персоналом

кожну першу, третю середу місяця

09.00–13.00

- // -

Управління фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

кожну другу, четверту середу місяця

14.00–18.00

- // -

Управління обслуговування платників

кожну першу, третю середу місяця

14.00-16.00

- // -

Сектор з питань запобігання та виявлення корупції

кожну першу, третю п’ятницю місяця

14.00–17.00

- // -

Долинське

управління

кожний перший, третій вівторок місяця

09.00-13.00

Долинський район, м. Долина, вул. Грушевського, 16

Калуське

управління

кожний перший, третій четвер місяця

09.00-13.00

Калуський район, м. Калуш, вул. В. Стуса, 2

Коломийське управління

кожну другу, четверту п’ятницю місяця

09.00-13.00

Коломийський район, м. Коломия, вул. Б. Хмельницького, 3

Надвірнянське управління

кожний другий, четвертий понеділок місяця

09.00-13.00

Надвірнянський район, м. Надвірна, вул. Визволення, 2

Тисменицьке управління

кожний перший, третій четвер місяця

09.00-13.00

Тисменицький район, м. Тисмениця, вул. Галицька, 15

Івано-Франківське управління

кожну першу, третю середу місяця

14.00–17.00

м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20

Запис на черговий прийом до керівництва органу ДФС припиняється за 10 робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів – за 5 робочих днів до дати особистого прийому.

Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Попередній запис на прийом здійснюється у робочі дні безпосередньо, або за номером телефону (0342) 77-18-86.


 Графік виїзного прийому громадян керівним складом ГУ ДФС в Івано-Франківській області на І квартал 2019 року

Глушпенко Віктор Миколайович

 

заступник начальника ГУ ДФС в області

 

січень


Калуське управління

16.01.2019

1400 – 1500

лютий

Івано-Франківське

управління

13.02.2019

1400 – 1500


березень

Калуське управління

03.03.2019

1400 – 1500

Захаріїв Ганна Михайлівна

 

заступник начальника ГУ ДФС в області

січень



Тисменицьке

управління

17.01.2019

1400 – 1500

лютий

Коломийське

управління

21.01.2019

1400 – 1500

березень

Тисменицьке

управління

14.03.2019

1400 – 1500

Зікрата Наталія Євгенівна

 

заступник начальника ГУ ДФС в області

січень

Долинське управління

21.01.2019

1400 – 1500

лютий

Надвірнянське

управління

20.02.2019

1400 – 1500

березень

Надвірнянське

управління

17.12.2018

1400 – 1500

 

 Графік особистого прийому громадян керівництвом Івано-Франківської митниці ДФС
(за адресою м. Івано-Франківськ,  м. Короля Данила, 20)
 

з/п

Прізвище, Ім’я, по-батькові, посада

Дні та години прийому

1.

ВАТАМАНЮК Василь Васильович,

 начальник митниці

Кожен вівторок тижня

з 14.30 до 16.30

2.

КАРПОВИЧ Олег Анатолійович,

перший заступник  начальника митниці

Кожен четвер тижня

з 14:30 до 16:30

3.

СУЧАК Сергій Володимирович, заступник начальника – начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії митниці

Кожна середа тижня

з 14.30 до 16.30

 

У разі відсутності керівника Івано-Франківської митниці ДФС, особистий прийом громадян здійснює посадова особа, яка виконує його обов’язки.

Особистий прийом громадян керівництвом Івано-Франківської митниці ДФС здійснюється за попереднім записом (з питань, які не можуть бути вирішені керівниками митних постів Івано-Франківської митниці ДФС) по телефону 72-52-86 щоденно з 10.00 по 16.45.

Запис на особистий прийом громадян керівництвом Івано-Франківської митниці ДФС здійснюється головним державним інспектором з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації в робочі дні.

Запис на черговий прийом до керівництва митниці припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому. Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Під час проведення запису на особистий прийом необхідно повідомити:

своє прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) за даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, контактний номер телефону (за наявності); прізвище, ім'я, по батькові представника громадянина, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності), чим підтверджуються повноваження на представлення інтересів громадянина; зміст питання, яке потребує вирішення, історію виникнення питання, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення.


Графік особистого прийому громадян посадовими особами структурних підрозділів Івано-Франківської митниці ДФС

(за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Короля Данила, 20)

з/п

Назва структурного підрозділу

Години прийому

1.

Відділ матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури

 

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.30

2.

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання

Щоденно

 09.00 – 13.00

 14.00 –  16.00

3.

Відділ організації митного контролю та оформлення

Щоденно

 09.00 – 13.00

 14.00 –  16.00

4.

Відділ фінансування, бухгалтерського обліку та звітності

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 –  16.00

5.

Сектор по роботі з персоналом

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 –  16.00

6.

Юридичний сектор

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 –  16.00

7.

Сектор митної статистики

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.00

8.

Сектор інформаційних технологій

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.00

9.

Головний державний інспектор з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.30

10.

Сектор з  управління ризиками

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.00

11.

Головний державний інспектор з питань запобігання та виявлення корупції

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 – 16.00

 

(за адресою м. Івано-Франківськ, вул. Польова, 6)

з/п

Назва структурного підрозділу

Години прийому

1.

Управління  протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії

Щоденно

 09.00 –  13.00

 14.00 –  16.00

У разі відсутності керівника структурного підрозділу, особистий прийом громадян здійснює посадова особа, що його заміщує.

Прийом громадян керівниками структурних підрозділів Івано-Франківської митниці ДФС здійснюється  в межах компетенції підрозділу за попереднім записом по телефону 72-52-86 щоденно з 10.00  по 16.45.

Запис здійснюється  спеціалістом з  розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації в робочі дні.

Запис на черговий прийом до керівників структурних підрозділів митниці припиняється за п’ять робочих днів до дати особистого прийому.  Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом.

Під час проведення запису на особистий прийом необхідно повідомити :

своє прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання,  реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) за даними Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, контактний номер телефону (за наявності), прізвище, ім'я, по-батькові представника громадянина, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності), чим підтверджуються повноваження на представлення інтересів громадянина, зміст питання, яке потребує вирішення, історію виникнення питання, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення.

 

 Графік прийому посадовими особами Івано-Франківської митниці ДФС  суб’єктів господарювання з питань надання адміністративних послуг

№ з/п

Назва адміністративної послуги

ПІБ, посада та телефон

Місце, дні та час прийому

1.

Надання дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання

Кушнарьова Інна Миколаївна, начальник відділу організації роботи,

(0342) 72-52-86

 

Василик

Олександра Миколаївна,

заступник начальника відділу організації роботи,

(0342) 72-52-86

 

   Винничук

Олександр

Миронович,

начальник відділу організації митного контролю та оформлення,

(0342) 72-52-77

 

Медейчук

Роман

Михайлович,

головний державний інспектор відділу організації митного контролю та оформлення,

(0342) 72-52-77

Івано-Франківська митниця ДФС

 

 

 

 

 

 

м. Івано-Франківськ,

вул. Короля Данила, 20

 

 

 

 

 

 

Понеділок – четвер

9:00–13:00;

13:45–18:00

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

9:00–13:00;

13:45–16:45

 

 

2.

Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання

3.

Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання за заявою суб’єкта господарювання

4.

Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання за заявою суб’єкта господарювання

5.

Надання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу

6.

Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу

7.

Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу за заявою суб’єкта господарювання

8.

Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу за заявою суб’єкта господарювання

9.

Надання дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу

10.

Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу

11.

Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу за заявою суб’єкта господарювання

12.

Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію вільної митної зони комерційного або сервісного типу за заявою суб’єкта господарювання


Графік прийому посадовими особами Івано-Франківської митниці ДФС суб’єктів звернень з питань надання адміністративних послуг, пов’язаних з видачею та продовженням строку дії свідоцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товарів під митними печатками та пломбами

з/п

Назва адміністративної послуги

ПІБ, посада та телефон

Місце, дні та час прийому

1.

 

 

 

Надання дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі

 

 

 

Кушнарьова Інна Миколаївна, начальник відділу організації роботи,

(0342) 72-52-86

 

Василик

Олександра Миколаївна,

заступник начальника відділу організації роботи,

(0342) 72-52-86

 

Винничук

Олександр

Миронович,

начальник відділу організації митного контролю та оформлення,

(0342) 72-52-77

 

Медейчук

Роман

Михайлович,

головний державний інспектор відділу організації митного контролю та оформлення,

(0342) 72-52-77

Івано-Франківська митниця ДФС

 

 

 

м. Івано-Франківськ,

вул. Короля Данила, 20

 

 

 

Понеділок – четвер

9:00–13:00;

13:45–18:00

 

 

 

П’ятниця

9:00–13:00;

13:45–16:45

 

2.

 

 

 

Переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі

 

 

 

3.

 

 

 

Зупинення дії дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі за заявою суб’єкта господарювання

 

 

 

4.

 

 

 

Анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію магазину безмитної торгівлі за заявою суб’єкта господарювання