Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Центр обслуговування платників Долинської державної податкової інспекції Долинського управління

31.10.2018

 

Схема проїзду:

 

 

від авто- та ж/д вокзалу маршрутним автобусом „РЕМ - ДЕД”

Місце паркування: біля адмінприміщення ДПІ


Адреса: 77500, Івано-Франківська область, Долинський район, м. Долина, вул. Грушевського, 16

Контакти:

телефон/факс приймальні – (03477) 2-52-90

електронна адреса:

- if.dpi05official@sfs.gov.ua - для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;

- if.dpi05service@sfs.gov.ua - для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді

Особа, яка відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг:

Байко Олена Геннадіївна - начальник Долинської державної податкової інспекції Долинського управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області

Консультант - модератор: телефон (03477) 2-52-93

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб):

телефон/факс: (03477) 2-52-90, каб. 114

Публічна інформація (запит на інформацію може бути поданий):

- на поштову адресу: 77500, Івано-Франківська область, Долинський район, м. Долина, вул. Грушевського, 16;

- на електронну адресу: if.dpi05official@sfs.gov.ua;

- за телефоном: (03477) 2-52-90;

- факсом: (03477) 2-52-90;

- в усній формі особисто працівникам відповідального підрозділу/відповідальній особі в робочий час

Графік роботи:

понеділок -    з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

вівторок -       з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

середа -          з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

четвер -          з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

п’ятниця -      з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

*в останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП продовжується до 20 год. 00 хв.

Напередодні святкових та неробочих днів (стаття 73 КЗпП України) тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:


 

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІК-1)*

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК-2)

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК-3)

завантажити

завантажити

завантажити

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК-11-04)

завантажити

завантажити

5

Реєстрація розрахункових книжок (ІК-11-05)

завантажити

завантажити

6

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових організацій та установ (ІК-15-01)

завантажити

завантажити

7

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (ІК-15-02)

завантажити

завантажити

8

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК-15/17-06)

завантажити

завантажити

9

Підтвердження статусу податкового резидента України (ІК-15/17-07)

завантажити

завантажити

10

Реєстрація платника єдиного податку (ІК-15/17-08)

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

11

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  (ІК-15/17-09)

завантажити

завантажити

12

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК-17-01)

завантажити

завантажити

завантажити

13

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ІК-17-02)

завантажити

завантажити

14

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК-13)

завантажити

завантажити

 

15

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку (ІК-14)

завантажити

завантажити

16

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)

завантажити завантажити (заява)

завантажити (зразок)

17

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (ІК-23-01)

завантажити

завантажити

(заява)

завантажити

(довідка)

*Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головним управлінням ДФС в області.

Адміністративні послуги для отримання яких у Головному  управлінні ДФС в Івано-Франківській області можна звернутися через Центри обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

 

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-101)

завантажити

завантажити

2

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-102)

завантажити

завантажити

3

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-103)

завантажити

 завантажити

4

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб'єкта господарювання (ІК-104)

завантажити

 завантажити

5

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-105)

завантажити

завантажити

6

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-106)

завантажити

завантажити

7

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-107)

завантажити

 завантажити

8

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб'єкта господарювання (ІК-108)

завантажити

 завантажити

9

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-109)

завантажити

завантажити

10

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-110)

завантажити

завантажити

11

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-111)

завантажити

 завантажити

12

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб'єкта господарювання (ІК-112)

 завантажити завантажити

13

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (ІК-113)

завантажити

завантажити

Завантажити

14

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІК-1)

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)
15 Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)  завантажити  завантажити (заява)

завантажити (зразок)


Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами.

2. Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді.

3. Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi.

4. Надання податкових консультацій.

5. Надання доступу до публічної інформації.

6. Запис на прийом до посадових осіб.

7. Приймання вхідної кореспонденції.

8. Приймання податкової звітності.

9. Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.