Схема проїзду:
від авто- та ж/д вокзалу маршрутним автобусом „РЕМ - ДЕД”
Місце паркування: біля адмінприміщення ДПІ
Адреса: 77500, Івано-Франківська область, Долинський район, м. Долина, вул. Грушевського, 16
Контакти:
телефон – (03477) 2-52-93
електронна адреса:
- if.dpi05official@tax.gov.ua - для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;
- if.dpi05service@sfs.gov.ua - для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді
Особа, яка відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг:
Байко Олена Геннадіївна - начальник Долинської державної податкової інспекції Долинського управління ГУ ДФС в Івано-Франківській області
Консультант - модератор: телефон (03477) 2-52-93
Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб):
телефон: (03477) 2-52-93, каб. 114
Публічна інформація (запит на інформацію може бути поданий):
- на поштову адресу: 77500, Івано-Франківська область, Долинський район, м. Долина, вул. Грушевського, 16;
- на електронну адресу: if.dpi05official@tax.gov.ua;
- за телефоном: (03477) 2-52-93;
- в усній формі особисто працівникам відповідального підрозділу/відповідальній особі в робочий час
Графік роботи:
понеділок - з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
вівторок - з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
середа - з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
четвер - з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
п’ятниця - з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
*в останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП продовжується до 20 год. 00 хв.
Напередодні святкових та неробочих днів (стаття 73 КЗпП України) тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.
Адміністративні послуги, що надаються центром обслуговування платників
1. | Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ІК 1) | ||
2. | Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК 2) | ||
3. | Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК 3) | ||
4. | Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК 4) | ||
5. | Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК 5) | ||
6. | Реєстрація розрахункових книжок (ІК 6) | ||
7. | Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК 7) |
| |
8. | Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ІК 8) | ||
9. | Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК 9) | ||
10. | Видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань (ІК 10) | ||
11. | Видача довідки про доходи (ІК 11) | ||
12. | Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК 12) |
| |
13. | Підтвердження статусу податкового резидента України (ІК 13) | ||
14. | Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій (ІК 14) | ||
15. | Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (ІК 15) | ||
16. | Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (ІК 16) |
* Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головним управлінням ДФС в області.
Адміністративні послуги, що надаються Головним управлінням ДФС в Івано-Франківській області
1. | Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ІК 1) | ||
2. | Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК 3) | ||
3. | Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК 101) | ||
4. | Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК 102) | ||
5. | Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК 103) | ||
6. | Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб’єкта господарювання (ІК 104) | ||
7. | Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту (ІК 105) | ||
8. | Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК 106) | ||
9. | Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК 107) | ||
10. | Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання (ІК 108) | ||
11. | Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб’єкта господарювання (ІК 109) | ||
12. | Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК 110) | ||
13. | Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК 111) | ||
14. | Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб’єкта господарювання (ІК 112) | ||
15. | Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (ІК 113) |
Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
1. Приймання вхідної кореспонденції.
2. Приймання податкової та іншої звітності.
3. Облік платників:
3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об`єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;
3.2. реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників ПДВ, надання витягів з Реєстру платників ПДВ;
3.3. реєстрація, перереєстрація, анулювання реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального, надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
3.4. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.
4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)).
5. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітності платників в електронному вигляді.
6. Надання консультацій з питань:
6.1. електронних сервісів;
6.2.податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотримання якого покладено на органи ДФС;
7. Надання доступу до публічної інформації;
8. Надання послуг електронного цифрового підпису.