Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Центр обслуговування платників Богородчанської державної податкової інспекції Тисменицького управління

22.09.2016

Адреса: 77701, Івано-Франківська область, Богородчанський район, смт. Богородчани, вул. Шевченка, 64

Контакти:

телефон/факс приймальні – (03471) 2-31-24

телефон приймальні – (03471) 2-18-49

електронна адреса:

- if.dpi01official@sfs.gov.ua - для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;

- if.dpi01service@sfs.gov.ua - для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді

Консультант-модератор:

телефон/факс (03471) 2-31-24

телефон (03471) 2-18-49

Особа, яка відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг - начальник Богородчанської державної податкової інспекції Тисменицького управління Понайда Василь Васильович

Приймальня громадян (щодо запису на прийом до посадових осіб):

телефон (03471) 2-18-49

Публічна інформація (запит на інформацію може бути поданий):

- на поштову адресу: 77700, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, вул. Шевченка, 64;

- на електронну адресу: if.dpi09.official@sfs.gov.ua;

- за телефоном: (03471) 2-18-49, 2-31-24;

- в усній формі особисто працівникам відповідального підрозділу/відповідальній особі в робочий час (каб. 1)

Графік роботи *

понеділок -    з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

вівторок -       з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

середа -         з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

четвер -         з 09 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

п’ятниця -      з 09 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв., обідня перерва з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.

*в останній день граничного строку подання звітності час роботи ЦОП продовжується до 20 год.00 хв.

Адміністративні послуги, які можна отримати у Центрі обслуговування платників:

 

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІК-1)

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

2

Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (ІК-2)

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

3

Реєстрація реєстратора розрахункових операцій (ІК-3)

завантажити

завантажити

завантажити

4

Реєстрація книг обліку розрахункових операцій (ІК-11-04)

завантажити

завантажити

5

Реєстрація розрахункових книжок (ІК-11-05)

завантажити

завантажити

6

Включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових організацій та установ (ІК-15-01)

завантажити

завантажити

7

Перереєстрація неприбуткового підприємства (установи, організації) у Реєстрі неприбуткових установ та організацій (ІК-15-02)

завантажити

завантажити

8

Видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) (ІК-15/17-06)

завантажити

завантажити

9

Підтвердження статусу податкового резидента України (ІК-15/17-07)

завантажити

завантажити

10

Реєстрація платника єдиного податку (ІК-15/17-08)

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

завантажити

11

Надання витягу з реєстру платників єдиного податку  (ІК-15/17-09)

завантажити

завантажити

12

Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (ІК-17-01)

завантажити

завантажити

завантажити

13

Реєстрація книги обліку доходів і витрат, яку ведуть фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ІК-17-02)

завантажити

завантажити

14

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) (ІК-13)

завантажити

завантажити

 

15

Видача довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку (ІК-14)

завантажити

завантажити

16

Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)

завантажити

 завантажити (заява)

завантажити (зразок)

17

Видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами державної фіскальної служби (ІК-23-01)

завантажити

завантажити

*Іноземцям та особам без громадянства, які не мають посвідки на постійне або тимчасове проживання в Україні, адміністративна послуга надається Головним управлінням ДФС в області.

Адміністративні послуги для отримання яких у Головному управлінні ДФС в Івано-Франківській області можна звернутися через Центри обслуговування платників та отримати у Центрі результати їх надання:

 

Назва адміністративної послуги

Інформаційна картка

Зразок заяви

1

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-101)

завантажити

завантажити

2

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-102)

завантажити

завантажити

3

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (ІК-103)

завантажити

 завантажити

4

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями за заявою суб'єкта господарювання (ІК-104)

завантажити

 завантажити

5

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-105)

завантажити

завантажити

6

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-106)

завантажити

завантажити

7

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) (ІК-107)

завантажити

 завантажити

8

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі сидром та перрі (без додання спирту) за заявою суб'єкта господарювання (ІК-108)

завантажити

 завантажити

9

Видача ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-109)

завантажити

завантажити

10

Видача дубліката ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-110)

завантажити

завантажити

11

Переоформлення ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (ІК-111)

завантажити

 завантажити

12

Анулювання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами за заявою суб'єкта господарювання (ІК-112)

 завантажити завантажити

13

Видача довідки про внесення місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання (ІК-113)

завантажити

завантажити

Завантажити

14

Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (ІК-1)

завантажити

завантажити (заява)

завантажити (зразок)

завантажити (заява)

завантажити (зразок)
15 Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (ІК-16)  завантажити  завантажити (заява)

завантажити (зразок)

 

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:
 
Проведення звірки з платником податків стану розрахунків з бюджетами за податками, зборами

Укладання договорів про визнання документів в електронному вигляді

Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wi-fi

Надання податкових консультацій

Надання доступу до публічної інформації

Запис на прийом до посадових осіб

Приймання вхідної кореспонденції

Приймання податкової звітності

Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції.