Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

З початку року до Івано-Франківської митниці ДФС надійшло 39 письмових звернень громадян

07.10.2019

Протягом січня – вересня поточного року до Івано-Франківської митниці ДФС надійшло 39 письмових звернень громадян, що на 20 звернень більше, ніж за відповідний період 2018 року. Переважна більшість направлених громадянами звернень стосувалися митного оформлення транспортних засобів. Звернення, що надійшли взяті на контроль, заявникам направлені відповіді у визначені законодавством терміни.

Нагадаємо, для забезпечення належного особистого прийому громадян в приміщенні Івано-Франківської митниці ДФС діє приймальня громадян у відповідності до Єдиного стандарту приймалень громадян органів ДФС України, а також оформлені інформаційні стенди із питаннями щодо розгляду звернень громадян. В місцевих ЗМІ і на субсайті ГУ ДФС в області оприлюднюються номери телефонів, за якими проводиться запис на особистий прийом до керівництва та посадових осіб Івано-Франківської митниці ДФС та графіки проведення особистих прийомів.

Крім того, громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Оформлення письмових звернень громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Звернення мають складатися державною (офіційною) мовою та адресуються контролюючому органу, його посадовим особам, якщо порушені у зверненні питання належать до їх компетенції.

У зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина та викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).