Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Відбулась спільна нарада контролюючих органів щодо удосконалення механізму боротьби з нелегальною зайнятістю

10.05.2018

Сьогодні в Головному управлінні ДФС в області відбулась спільна нарада керівництва обласної фіскальної служби, Держпраці та Пенсійного фонду з метою удосконалення механізму контролю у сфері дотримання законодавства про працю.

За словами начальника Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Ірини Столярик, з початку року вступили в дію ряд законодавчих актів, пов’язаних з підвищенням до 3723 грн. мінімальної заробітної плати та зміною правил сплати єдиного внеску до Пенсійного фонду платниками єдиного податку І групи. У зв’язку з зміною мінімальної заробітної плати, збільшилась відповідальність за не направлення повідомлення до фіскальної служби про прийняття працівника на роботу, за недотримання мінімальних державних гарантій при виплаті зарплати, використання праці неоформленого працівника, неповідомлення фіскальної служби про його прийняття на роботу, виплату зарплати «в конверті» чи оформлення працівника на неповний робочий, а також за недопущення держінспектора до перевірки суб’єктів господарювання.

 «Контролюючі органи області не ставлять за мету застосовування штрафних санкцій до платників податків, адже ми зацікавлені в стабільній роботі бізнесу і його розвитку. Тому, ми в першу чергу зосереджуємо увагу на проведенні роз’яснювальною роботи, інформуванню платників про вимоги законодавства та відповідальності за його порушення», - зазначила Ірина Столярик.

За її словами, порушення трудового законодавства України, не оформлення найманих працівників та не дотримання мінімальних гарантій в оплаті праці, не тільки порушує права громадян, а й відбивається на Пенсійному фонді, що в подальшому відображається на виплаті пенсій всім потребуючим.

«З метою забезпечення повноти наповнення Пенсійного фонду та місцевих бюджетів, дотримання соціальних гарантій найманих працівників, необхідно здійснювати дієвий контроль за недобросовісними роботодавцями. При цьому, важливо не втручатися в роботу сумлінних платників», - сказала керівник обласної податкової.

Під час зустрічі сторони обговорили робочі моменти щодо обміну інформацією в рамках виконання угоди про співпрацю, підписаної минулоріч. Учасники зустрічі напрацювали нові механізми боротьби з нелегальною зайнятістю і виплатою заробітної плати в «конвертах» та домовились про проведення спільних семінарів для платників податків, а також посилення контрольно-перевірочних заходів в сфері зеленого туризму, транспортних перевезень та будівельної галузі.

Відеоматеріали по темі

/