Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Заблоковано реєстрацію лише 1 відсотка податкових накладних, - Ірина Столярик

04.08.2017

З початку дії системи блокування податкових накладних призупинено реєстрацію близько 6 тисяч податкових накладних, але відмовлено в реєстрації лише близько 1 відсотка від загальної кількості призупинених документів – 52 накладні. В грошовому вимірі – це більше 3 мільйонів гривень податку на додану вартість, які виведені з сірих схем. При цьому, якщо взяти загальну кількість зареєстрованих накладних, то відмови в реєстрації складають 0,02 відсотка. Про це зазначила під час прес-конференції начальник Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Ірина Столярик.

За словами керівника служби, умови роботи нового механізму, дозволяють автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, та виключають будь-який фактор «ручного» втручання. Система не лише бачить потенційні порушення, а й унеможливлює безпідставне формування податкового кредиту, навіть до моменту подання податкової декларації з ПДВ.

Цей механізм нерозривно пов'язаний з автоматичним відшкодуванням ПДВ. Якщо держава погоджується автоматично відшкодовувати ПДВ тільки на підставі зареєстрованої накладної, то вона має бути впевнена, що це справжній, а не фіктивний ПДВ.

 «Можна сказати, що позитив від впровадження системи є, але існують і недоліки. З практики бачимо, що система призупинення спрацьовує і під час реєстрації накладних підприємствами реального сектору економіки, - зауважила Ірина Столярик. -  З цією метою в ГУ ДФС області створена робоча група, яка збирається щодня і оперативно розглядає документи, надані такими платниками, і приймає позитивні рішення. Адже ми зацікавлені в стабільній роботі нашого бізнесу. І хочу наголосити, що підприємці, які чесно працюють, можуть сміло звертатися до нас і ми допоможемо їм сформувати весь пакет документів, які необхідно надати для розблокування накладних».

Також, керівник фіскальної служби додала, що важливим є те, що одного разу підтвердивши ті чи інші операції, які здійснює підприємство, йому більше не доведеться стикатись з призупиненням податкових накладних, адже інформація про характерні йому операції зберігатиметься в системі.

Щоб бізнес міг оперативно вирішити питання призупинення реєстрації накладних,  в ГУ ДФС в Івано-Франківській області відкрито гарячу лінію з номерами телефонів (0342) 77-18-85 та 77-18-70. Крім того, на постійній основі і надалі проводяться тренінги для платників податків, на які запроваджена електронна реєстрація. Детальна інформація щодо цього розміщена на сайті Територіальних органів ДФС в Івано-Франківській області.