Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт про надходження до Івано-Франківської митниці ДФС запитів на отримання інформації станом на 01.03.2019 року

11.03.2019

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Івано-Франківською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою та електронною поштою.

Так, станом на 01.03.2019 до Івано-Франківської митниці ДФС поштою та електронною поштою надійшло чотири  запити на отримання публічної інформації, за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.

Своїм правом  з реалізації норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом січня – лютого 2019 року до  Івано-Франківської митниці ДФС скористалися 4 запитувачі, з них:

один громадянин запит якого надійшов поштою;

три запити на інформацію надійшли електронною поштою. 

За результатами розгляду задоволено 4 запити на отримання публічної інформації (100% від загальної кількості запитів).

Відповіді на запитувану інформацію громадянами та юридичними особами направлена у встановлений законодавством термін.

В Івано-Франківській митниці ДФС забезпечено розміщення інформації на суб-сайті територіальних органів в Івано-Франківській області Порядок складання, подання запиту на інформацію до митниці відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», примірна форма подання запиту.

До уваги запитувачів.

 1. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації ”.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації ” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян ”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян ”.