Територіальні органи ДФС
в Івано-Франківській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Звіт про надходження до Івано-Франківської митниці ДФС запитів на отримання інформації станом на 01.12.2017 року

07.12.2017

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Івано-Франківською митницею ДФС забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації відповідно до Закону, які надійшли поштою та електронною поштою.

Так, станом на 01.12.2017 з початку року до Івано-Франківської митниці ДФС поштою та електронною поштою надійшло 14 таких документів, з них:

- запити на отримання публічної інформації - 13 (або 92,9 % від загальної кількості документів), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України;

- документи, які містять посилання на норми Закону, але за змістом є зверненнями щодо надання консультації з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства та законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Податкового кодексу України, Митного кодексу України або зверненнями  громадян відповідно до Закону України „Про звернення громадян” – 1 (або 7,1 % від загальної кількості документів).

Так, електронною поштою надійшов 1 документ (або 7,1 % від загальної кількості документів), на який було надано відповідь інформаційного змісту із обґрунтуванням щодо невідповідності вимогам до запиту на отримання публічної інформації.

Своїм правом  з реалізації норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» протягом січня-листопада 2017 року до  Івано-Франківської митниці ДФС скористалися 13 запитувачів, з них:

один громадянин запит якого надійшов поштою та три громадянина запити  яких надійшли електронною поштою;

три запити на інформацію надійшли електронною поштою та шість запитів на інформацію надійшли поштою від юридичних осіб. 

Відповіді на запитувану інформацію громадянами та юридичними особами направлена у встановлений законодавством термін.

За результатами розгляду задоволено 12 запитів на отримання публічної інформації (або 92,3% від загальної кількості запитів), відповідно до ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» відмовлено в задоволені 1 запиту на отримання публічної інформації (або 7,7% від загальної кількості запитів).

В Івано-Франківській митниці ДФС забезпечено розміщення інформації на суб-сайті територіальних органів в Івано-Франківській області Порядок складання, подання запиту на інформацію до митниці відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», примірна форма подання запиту.

 

До уваги запитувачів.

 1. Запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статтей 1 та 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації ”.

2. Згідно із частиною другою статті 2 Закону України „Про доступ до публічної інформації” цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України „Про звернення громадян ”.

3. Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян ”.